آکورد تعادل از امیر تتلو

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
Ebm                        F#                Bbm               F#   Bbm
دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم
 
              Bbm                                                           F 
بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم
 
   Fm                                  F#            Bbm
مهم نیست ، حرفای مردم گذشته ها گذشته ، گذشته
 
   Fm                                                       F#                                                   Bbm
مهم نیست ، هرکاری کردی ، منم همون کارارو کردم ، همش از روی تنهایی و خشمِ
 
Bbm                       Fm
نذار اینا چشماتو کنه خیس
 
Fm            Ab                  Ebm                                        F#                             Bbm
مهم اینه که دیگه بد دورِت نیست ، الکله نیست ، هر دو متریت هنگ اُوِر نیست
 
Bbm                             Fm
مهم اینه که بهتر از خودت نیست
 
Ebm                        F#                Bbm               F#   Bbm
دستای منو وِل نکن که تعادل ندارم ، ادا اطواری نمونده که برا تو درارم
 
              Bbm                                                           F 
بذار همه غماتو برا من ، دارم هواتو الآنم ، به خدا کم بهاتو ندادم
 
Ebm                         F#           Bbm                 Bbm
دوباره تو اتاقم تنها میشینم ، دوباره تو تنهاییم تورو میبینم
 
Bbm7                   Ebm
همه جا پیشِ منی همه جا با من حرف میزنی
 
Bbm                                 F
یه حس مثه بوسیدنی ... یه احساس پوسیدنی
 
 Ebm                           F#          Bbm              F#-Ab-Bbm
دوباره رو تنِ من عطرِ تنت هست ، باز همه وجودم از خندیدنت مست
 
Bbm7                      Ebm
همینجا روبه رویی ، همه جا حتی وقتی دورِ دوری
 
Bbm                           F
ما با هم رو به نوریم ... ما با هم رو به نوریم 
 





نویسنده : دسته : امیر تتلو , , بازدید : 5522 نظرات() تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394 ساعت : 15:59

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ